Click for more products.
No produts were found.
Porównaj

Regulamin

Regulamin sprzedaży wysyłkowej firmy AlarmHouse
Złożenie zamówienia oznacza równocześnie akceptację poniższych warunków:

Właściciel e-Sklepu:

DIPOL Partner Paweł Rudnicki
26-234 Słupia
Zaostrów 11
tel. 691739248
e-mail: sklep@alarmhouse.pl
internet: https://alarmhouse.pl/
NIP: 6581949392
REGON: 362383650
nr konta bankowego:
05 1140 2004 0000 3002 7669 2967
mBank S.A.

1. Składanie zamówienia.

1.1.
Kontrahent składający zamówienie w e-Sklepie jest obsługiwany przez Magazyn Sklepu Internetowego prowadzony przez Centralę firmy DIPOL Partner w Kielcach.

1.2.
Sprzedawany sprzęt jest fabrycznie nowy i posiada gwarancje producenta

2. Rodzaje płatności za zamówiony towar.

2.1.
Kontrahent składający zamówienie w e-Sklepie ma do wyboru kilka rodzajów płatności za towar: "Przedpłata", "Płatność On-line","Odroczony termin płatności" oraz "Płatność przy odbiorze".

2.2.
Wybierając płatność typu "Przedpłata", kontrahent decyduje się na dokonanie przelewu bankowego odpowiedniej kwoty na konto Właściciela e-Sklepu.

2.3.
Wybierając "Płatność On-line" kontrahent decyduje się na jedną spośród płatności internetowych, jakie oferuje e-Sklep: płatność za pomocą przelewu elektronicznego lub płatność z wykorzystaniem kart płatniczych.
Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem przelewy.24

2.4.
Wybierając "Płatność przy odbiorze", kontrahent decyduje się na zapłatę gotówką za towar wraz z kosztami wysyłki i pobrania należności wprost kurierowi dostarczającemu mu zamówiony towar lub na zapłatę gotówką za towar przy jego odbieraniu w Oddziale DIPOL - Kielce.

3. Realizacja zamówienia.

3.1.
Po otrzymaniu zamówienia Magazyn Sklepu Internetowego niezwłocznie przystępuje do jego realizacji. O stanie realizacji zamówienia Kontrahent jest informowany za pomocą maila.

3.2.
Kontrahenci składający zamówienie z płatnością typu "Przedpłata" powinni niezwłocznie po złożeniu swojego zamówienia dokonać płatności. Będąc w trakcie finalizacji składania zamówienia Kontrahent może otworzyć i zachować plik zamówienia w postaci PDF, w którym podane są szczegóły konieczne do dokonania przedpłaty. Ponadto do pliku zamówienia lub, w wypadku dokonaniu już przez obsługę e-Sklepu rejestracji złożonego zamówienia w systemie magazynowo-księgowym, faktury pro-forma, Kontrahent ma zawsze dostęp w dziale moje konto, w zakładce zamówienia.
Przy tego typu zamówieniach do ich realizacji Magazyn Sklepu Internetowego przystępuje dopiero po otrzymaniu płatności. Czas oczekiwania na wpływ to 7 dni, licząc od dnia złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie zostaje przesunięte do anulowania.

3.3.
Kontrahenci składający zamówienie typu "Płatność On-line" są przekierowywani na bezpieczną stronę operatora Przelewy.24 , gdzie wybierając jedną z możliwych form płatności mogą ją sfinalizować.
Jeśli Kontrahentowi nie uda się zrealizować płatności z powodu, np. niepoprawnego logowania się na konto bankowe, niewystarczających środków do dokonania zapłaty, cofnięcia się w nawigacji w przeglądarce internetowej przed finalizacją płatności, powinien on na stronie internetowej DIPOL w dziale Moje konto, w zakładce Zamówienia, klikając link Zapłać dotyczący tego zamówienia i uregulować płatność.
Przy tego typu zamówieniach do ich realizacji Magazyn Sklepu Internetowego przystępuje dopiero po otrzymaniu płatności. Czas oczekiwania na wpływ to 8 godzin, licząc od godziny złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie zostaje przesunięte do anulowania.

3.4.
Wartość zamówienia z płatnością typu "Przy odbiorze ", z uwagi na regulamin firm kurierskich, nie może przekraczać 10 000 PLN brutto.

4. Anulowanie zamówienia.

4.1.
Istnieje możliwość anulowania złożonego zamówienia. W tym celu należy zadzwonić do Działu Obsługi Klientów pod nr telefonu 691 739 248, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

4.2.
Nie ma możliwości anulowania zamówienia, które zostało już zrealizowane i jest w fazie wysyłki do Kontrahenta.

4.3.
Każde zamówienie ma termin ważności 7 dni od daty jego złożenia. Zamówienia z płatnością typu "Przedpłata" niezrealizowane z powodu nieuregulowania należności oraz zamówienia typu "Odbiór własny" będą automatycznie anulowane po upłynięciu 7 dni.

4.4.
Przy płatności "On-line" zamówienia będą automatycznie anulowane po ośmiu godzinach od ich złożenia w przypadku: wycofanie się kontrahenta z płatności przed jej sfinalizowaniem, braku spodziewanych środków w wyznaczonym terminie (8 godzin) lub braku pomyślnej autoryzacji przez Operatora płatności.
5. Czas realizacji.

5.1.
Właściciel e-Sklepu stara się, aby był on jak najkrótszy, jednak Magazyn Sklepu Internetowego nie pracuje w soboty i niedziele. Dlatego procedura obsługi zamówienia złożonego w piątek wieczorem, w sobotę lub niedzielę zostaje rozpoczęta dopiero w poniedziałek.

5.2.
Zamówiony towar jest wysyłany w ciągu 48 godzin od momentu rozpoczęcia procedury obsługi zamówienia.
6. Sposób dostawy przesyłki oraz opłaty za przesyłkę.

6.1.
Wysyłki są realizowane za pomocą firm kurierskich. Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera to 1 - 5 dni.


6.2.
Szczegóły dotyczące opłaty za przesyłkę i ewentualne koszty pobrania należności zostają podane na zestawieniu w trakcie finalizacji składania zamówienia oraz na fakturze pro-forma.
Opłata za przesyłkę jednej paczki wynosi od 11,00 do 43,05 PLN brutto, w zależności od jej masy i gabarytów.
Koszty pobrania to 3,69 PLN brutto, niezależnie od wartości przesyłki.
7. Reklamacje.

7.1.
Wszystkie pozycje w ofercie objęte są gwarancją producenta. Okres gwarancji wynosi od 1 roku do 15 lat i jest uzależniony od rodzaju sprzętu oraz od producenta. Towary wyprzedażowe i poserwisowe objęte są roczną gwarancją.
Szczegóły dotyczące okresu gwarancji są umieszczone na karcie każdego towaru.

7.2.
Jeżeli po otrzymaniu przesyłki okaże się, że towar ma jakieś wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, ewentualnie występuje niezgodność zawartości przesyłki ze złożonym zamówieniem, należy natychmiast o tym fakcie poinformować sklep

7.3.
W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe, zostaną zwrócone pieniądze wraz z kosztami wysyłki. Przy reklamacji należy podać numer rachunku bankowego, na które mają trafić pieniądze przy ewentualnym ich zwrocie.
7.4.
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru lub otrzymania zgłoszenia serwisowego dotyczącego innej sprawy niż towar
8. Zwroty.

8.1.
Kontrahent ma prawo do odstąpienia od umowy, czyli dokonania zwrotu kupionego za pośrednictwem e-Sklepu towaru, bez względu na przyczynę, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
Dotyczy to zakupu realizowanego wysyłkowo, dokonywanego przez Kontrahenta detalicznego (konsumenta), nie dotyczy to natomiast podmiotów gospodarczych (firm).

8.2.
Kontrahent ma prawo rozpakować zakupiony towar i sprawdzić, czy spełnia jego oczekiwania.

8.3.
Zwrot zostanie przyjęty pod warunkiem, że towar nie nosi śladów użytkowania wynikłych z przekroczenia prawa kupującego opisanego w punkcie 8.2. i znajduje się w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu.

8.4.
Zwracany towar należy wysłać do Właściciela e-Sklepu na własny koszt. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu zakupu otrzymanego z towarem oraz Oświadczenie konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru
9. Polityka prywatności.

9.1.
Administratorem danych, w tym Danych Osobowych Kontrahenta jest Właściciel e-Sklepu.
10. Dokumenty w postaci elektronicznej.

9.2.
W dziale Moje konto Kontrahent ma dostęp do swoich zamówień, faktur pro-forma oraz faktur przedstawionych w postaci elektronicznej - plików PDF.

Settings

Menu